TV JRD

okayh....

internship result out ady~!!

just wana say thanks to Mr.K...such a great sv.really thanks for da support... :)

nice having u as ma sv there..in TV JRD dept.



Company: SONY EMCS (Malaysia) SDN. BHD

Department: TV Jig R & D



Lokasi : Bandar Baru Bangi




Super great supervisor: Mr. Khairul Anuar Sidek





Ma Temporary Port: [01,03] besides Mr. K





Workshop: best port to avoid those glances of "bz" people looking at me as a stranger [hahahaha]





PIC Remover: Ma favret tool ever~! :)



Hey, tayah la nk cakap ko lagi bagus dari aku ke, keje ko lagi valueable dari org tu ke org neh ke...

Just do wt ur doin, as best as u can...

If u think i'm not good enuf for u, so do u.

If I'm not good enuf for who I am, u better noe ur far not good enuf for who u r.

enuff~!



p/s: tak bengang pon, saje nk tulis ayat tu.


6 comments:

  1. sharapika said...

    tak...tu cume peringatan kpd org yg tak brape nk igt...ahaha

    erk, cam u tak bengang je cik fez..huhu :P

    -----cikfaz----- said...

    oke...fine. i've noted that~

    heh..org mcm tu.. xleh nk lyn sgt. kalu dah die rasa die sgt bagos dan bijak bestari dan org lain xbleh nk jd bijak macam dia yang serba bijak boleh masuk semua area.. wakdehet~

    xdapat diselamatkan...

    sharapika said...

    haha...
    cik fezz pn da mule bengang..

    sabau2~!!

    mmg tak pat diselamatkan..sbb dy da lemas jauh di area pertengah zaman batu...

    hahahaa (tatau pe i ckp)

    Anonymous said...

    vicky, loges, keshan, mimi, sharon, aziz, anuar, jamal, hartika...mane?? huhuhuh......

Post a Comment